De Nazorg van StudentsPlus
Ook als u al klant bent, staan wij graag voor u klaar. Nazorg staat bij StudentsPlus hoog in het vaandel. Wat u van ons kunt verwachten, leggen wij hieronder uit.
- Na één maand contact
Vanaf het moment dat uw kind start met de bijlessen, nemen wij een maand later -indien u dit wenst- telefonisch contact op. Het doel hiervan is om te monitoren hoe de bijlessen verlopen. Mocht u tijdens dit gesprek nog eventuele vragen en/of hulpwensen hebben, dan proberen wij hier ook direct op in te spelen.
- Geen klik met de bijlesgever
Het kan onverhoopt voorkomen dat uw kind helaas geen klik heeft met een bijlesgever. Wij gaan direct op zoek naar een nieuwe bijlesgever, zodat uw zoon of dochter snel weer aan de slag kan. Deze service is uiteraard kosteloos, een klik is namelijk erg belangrijk. Alleen op deze manier kan er kwalitatief goede bijles worden gegeven.
- Pakket wijzigen
Soms wijzigt de situatie van uw kind, waardoor er ook bijles benodigd is voor bijvoorbeeld een ander vak. Dit begrijpen wij volkomen en helpen we u graag om het pakket aan te passen. U hoeft ons enkel een e-mail te sturen naar info@studentsplus.nl en wij maken dit direct in orde. U heeft uiteraard ook de mogelijkheid om dit zelf te regelen via uw account.
- Contact buiten kantooruren
Wilt u telefonisch contact met ons opnemen? Dat kan via 085 - 4000 999.
- maandag – vrijdag tot 20.00 uur;
Voor al uw vragen, opmerkingen of wensen helpt het team van het hoofdkantoor u met alle plezier verder!